
KIOSK DO RECEPCJI
Asystent obsługi i recepcji
Asystent recepcji to nowoczesna, zamknięta recepcja umożliwiająca bezpieczną obsługę klientów w każdej placówce. Kioski projektujemy na zlecenie klienta, według jego wytycznych i specyficznych wymagań. Urządzenia te mogą przyjąć różne formy, a także zawierać dowolnie wybrane komponenty oraz funkcje.
Dla firm wyposażonych w Asystenta recepcji wymierną korzyścią jest skrócenie kolejek jak i optymalizacja kosztów operacyjnych, związanych z zatrudnieniem i procesowaniem danych administracyjnych. Urządzenie jest w pełni spersonalizowane, możliwa jest wymiana komponentów, tak by dopasować urządzenie do wymagań Klientów.
Asystent w liczbach
zmniejszenia oczekiwania w kolejce
wzrostu satysfakcji klientów
redukcji kosztów operacyjnych
wzrost transakcji sprzedażowych
Dane techniczne
22 calowy, bezbramkowy, dotykowy ekran HD | Wielokaratowy moduł dyspensera |
Skaner kodów 1D/2D dla kart lojalnościowych | Czytnik kart |
Moduł płatności kartami |
Wydajność
Stanowisko ludzkie | Automat | |
Liczba klientów na godzinę | 12 | 60 |
Czas | 300 s | 60 s |
Przykładowy interfejs

Jak używać asystenta recepcji krok po kroku?
Czy urządzenie może całkowicie zastąpić obsługę człowieka?
Tak, Asystent Recepcji może całkowicie zastąpić pracę człowieka, a w dodatku jest dostępny 24/7 dla Twoich Klientów.
Czy asystent recepcji przynosi oszczędności?
Asystent Recepcji redukuje czas obsługi sprzedaży przez pracownika, a co za tym idzie koszty pracy w tym ZUS i podatki od płac.
Czy muszę zmieniać moje aktualne systemy?
Nie, zintegrujemy Asystenta Recepcji z Twoimi obecnymi systemami obsługi Klientów.
Ile kosztuje takie urządzenie?
Miesięczny koszt Asystenta Recepcji nie przekroczy kosztu połowy etatu zatrudnienia pracownika.
Jakie korzyści gwarantuje asystent recepcji?

Asystent recepcji to samoobsługowe urządzenie pozwalające na dokonanie potwierdzenia korzystania z danej usługi i zapłaty za nią bez udziału personelu. Charakterystyka urządzenia pozwala na wprowadzenie wszystkich oferowanych przez punkt sprzedaży usług i ich dowolną konfigurację, jak również dodatkowych produktów czy usług sprzedawanych przy okazji oferowanej usługi głównej.
Całość wyposażona jest w bezpieczną elektroniczną samoobsługową płatność. Kiosk do zamówień dostępny jest 24/7 dla Klientów punktu sprzedaży, co daje ogromną przewagę nad dostępnością personelu sprzedającego.
Asystent recepcji z powodzeniem zastępuje stanowisko recepcyjne na siłowniach, obiektach sportowych, w hotelach i miejscach, gdzie dostęp do usługi został wcześniej kupiony czy zarezerwowany.