
Happy or not
Badacz satysfakcji Klientów
Badacz satysfakcji Klientów pozwala na dostarczenie informacji na temat potrzeb i oczekiwania klientów. Gromadzi dane o poziomie zadowolenia Klienta, z których w prosty sposób dowiesz się czego oczekują od Ciebie Twoi Klienci.
To narzędzie pozwala dowiedzieć się, jaka jest faktycznie luka pomiędzy zakładanym przez organizację poziomem oferowanej jakości, a jej subiektywnym odczuciem przez Klienta.
Badacz satysfakcji w liczbach
Redukcji kosztów badań klientów
Poprawy jakości oferowanych usług
Zwiększenie lojalności poprzez poprawę jakości
Tworzymy dla
Nasze realizacje
Opinie klientów
Byłem sceptyczny co do tego urządzenia. Sądziłem, że niewiele osób będzie chciało z niego korzystać. Myliłem się. Ludzie jednak lubią wyrażać swoje opinie na temat miejsc, które odwiedzają regularnie, a ja zyskałem świetne narzędzie do analizy wszystkich działań mających poprawić zadowolenie naszych Klientów z usług jakie oferujemy.
Zamontowaliśmy Badacza w czerwcu, zarówno przy kasach jak i w Punkcie Obsługi Klienta, również na stoiskach, w których mamy obsługę indywidualną. To była świetna decyzja. Klienci dali jasny sygnał, w których miejscach w sklepie powinniśmy poprawić nasz serwis.
Jeśli widzę, że firmie zależy na mojej opinii, to oznacza, że dbają o jakość.
W jaki sposób prezentowane są dane z Badacza satysfakcji Klientów?
Wszystkie dane z Badacza satysfakcji Klientów prezentowane są w postaci czytelnych, agregatowanych danych prezentowanych na wykresach i tabelach raportowych.
Czy urządzenie można zintegrować z pozostałymi systemami CRM ?
Tak, Badacz satysfakcji Klientów należy integrować z innymi systemami CRM, systemami zarządzania kolejką czy POS’ami, aby móc monitorować zadowolenie Klientów z jakości ich obsługi.
Jakie korzyści gwarantuje Badacz satysfakcji?

Badacz satysfakcji Klientów angażuje interaktywnie Twoich Klientów, skłaniając ich do oddania ,w sposób anonimowy, oceny jakości oferowanych usług. Możliwy do zainstalowania w Punktach Obsługi Klientów, recepcjach, kasach. To proste i skuteczne urządzenie, które dzięki zestawowi raportów analizuje poziom realizacji targetów jakościowych w miejscu kontaktu z Klientami. Badacz satysfakcji znajduje zastosowanie we wszystkich placówkach sprzedaży produktów lub usług.