
Happy or not
Badacz satysfakcji Klientów
Badacz satysfakcji Klientów pozwala na dostarczenie informacji na temat potrzeb i oczekiwania klientów. Gromadzi dane o poziomie zadowolenia Klienta, z których w prosty sposób dowiesz się czego oczekują od Ciebie Twoi Klienci.
To narzędzie pozwala dowiedzieć się, jaka jest faktycznie luka pomiędzy zakładanym przez organizację poziomem oferowanej jakości, a jej subiektywnym odczuciem przez Klienta.
Badacz satysfakcji w liczbach
Redukcji kosztów badań klientów
Poprawy jakości oferowanych usług
Zwiększenie lojalności poprzez poprawę jakości
Nasze realizacje
Opinie klientów
Byłem sceptyczny co do tego urządzenia. Sądziłem, że niewiele osób będzie chciało z niego korzystać. Myliłem się. Ludzie jednak lubią wyrażać swoje opinie na temat miejsc, które odwiedzają regularnie, a ja zyskałem świetne narzędzie do analizy wszystkich działań mających poprawić zadowolenie naszych Klientów z usług jakie oferujemy.
Zamontowaliśmy Badacza w czerwcu, zarówno przy kasach jak i w Punkcie Obsługi Klienta, również na stoiskach, w których mamy obsługę indywidualną. To była świetna decyzja. Klienci dali jasny sygnał, w których miejscach w sklepie powinniśmy poprawić nasz serwis.
Jeśli widzę, że firmie zależy na mojej opinii, to oznacza, że dbają o jakość.
W jaki sposób prezentowane są dane z Badacza satysfakcji Klientów?
Wszystkie dane z Badacza satysfakcji Klientów prezentowane są w postaci czytelnych, agregatowanych danych prezentowanych na wykresach i tabelach raportowych.
Czy urządzenie można zintegrować z pozostałymi systemami CRM ?
Tak, Badacz satysfakcji Klientów należy integrować z innymi systemami CRM, systemami zarządzania kolejką czy POS’ami, aby móc monitorować zadowolenie Klientów z jakości ich obsługi.
Jakie korzyści gwarantuje Badacz satysfakcji?

Badacz satysfakcji Klientów angażuje interaktywnie Twoich Klientów, skłaniając ich do oddania ,w sposób anonimowy, oceny jakości oferowanych usług. Możliwy do zainstalowania w Punktach Obsługi Klientów, recepcjach, kasach. To proste i skuteczne urządzenie, które dzięki zestawowi raportów analizuje poziom realizacji targetów jakościowych w miejscu kontaktu z Klientami. Badacz satysfakcji znajduje zastosowanie we wszystkich placówkach sprzedaży produktów lub usług.