Happy or not

Badacz satysfakcji Klientów

Badacz satysfakcji Klientów pozwala na dostarczenie informacji na temat potrzeb i oczekiwania klientów. Gromadzi dane o poziomie zadowolenia Klienta, z których w prosty sposób dowiesz się czego oczekują od Ciebie Twoi Klienci.
To narzędzie pozwala dowiedzieć się,  jaka jest faktycznie luka pomiędzy zakładanym przez organizację poziomem oferowanej jakości, a jej subiektywnym odczuciem przez Klienta.

Pomiar satysfakcji klientów w zakładanym okresie

Mierzy zakładane targety jakościowe

Pokazuje obszary do poprawy jakości oferowanych usług

Pozwala na podstawie danych podejmować kluczowe decyzje operacyjne

Badacz satysfakcji w liczbach

0
30
%

Redukcji kosztów badań klientów

0
80
%

Poprawy jakości oferowanych usług

0
20
%

Zwiększenie lojalności poprzez poprawę jakości

Tworzymy dla

Specyfikacja techniczna

Dane techniczne

10 calowy ekran dotykowy HD Samsung

Zastosowania

Nasze realizacje

Opinie klientów

Częste pytania

  • W jaki sposób prezentowane są dane z Badacza satysfakcji Klientów?

    Wszystkie dane z Badacza satysfakcji Klientów prezentowane są w postaci czytelnych, agregatowanych danych prezentowanych na wykresach i tabelach raportowych.

  • Czy urządzenie można zintegrować z pozostałymi systemami CRM ?

    Tak, Badacz satysfakcji Klientów należy integrować z innymi systemami CRM, systemami zarządzania kolejką czy POS’ami, aby móc monitorować zadowolenie Klientów z jakości ich obsługi.

Jakie korzyści gwarantuje Badacz satysfakcji?

Badacz satysfakcji Klientów angażuje interaktywnie Twoich Klientów, skłaniając ich do oddania ,w sposób anonimowy, oceny jakości oferowanych usług. Możliwy do zainstalowania w Punktach Obsługi Klientów, recepcjach, kasach. To proste i skuteczne urządzenie, które dzięki zestawowi raportów analizuje poziom realizacji targetów jakościowych w miejscu kontaktu z Klientami. Badacz satysfakcji znajduje zastosowanie we wszystkich placówkach sprzedaży produktów lub usług.