DIGITAL SIGNAGE

Ekran reklamowy

Ekran reklamowy jest nowoczesnym narzędziem interakcyjnym oraz marketingowym. Przekazuje zarówno informacje, jak i wizualizację każdego produktu czy usługi, wiążąc w ten sposób idealnie strategię komunikacyjną i produktową firmy z Klientem.

Ekran reklamowy może mieć wymiary dostosowane do potrzeb lub obowiązujących zasad wizualizacji marketingowej w miejscu sprzedaży. Przyciąga swoim designem, prostotą oraz dbałością wykonania.

update informacji robiony w czasie rzeczywistym centralnie lub lokalnie

Poprawa estetyki i środowiska sklepów

Kierunkowanie do wybranego miejsca w sklepie lub produktu

Ekran reklamowy w liczbach

0
50
%

Redukcji kosztów komunikacji marketingowej

0
28
%

Wzrostu efektywności reklamy

0
60
%

Upliftu sprzedaży

Tworzymy dla

Specyfikacja techniczna

Dane techniczne

Min 32 calowy ekran HD
Multimedia
Profesjonalny PC z WIN 10 pro

Przykładowy interfejs

Image
Lorem ipsum dolor amet

Zastosowania

Nasze realizacje

Opinie klientów

Częste pytania

  • Czy ekrany reklamowe są skuteczne?

    Zdecydowanie tak. Ekrany reklamowe przyciągają uwagę klientów, wyróżniając się spośród szeregu statycznych form przekazu reklam. Można tworzyć dynamiczne wizualizacje, które zwiększają przeżycia związane z odbiorem komunikatów przez Klientów.

  • Czy mogę wybrać wielkość ekranu?

    Tak, możesz wybrać wielkość ekranu reklamowego stosowną do przyjętej strategii wizualnej miejsca sprzedaży.

  • Jak zmieniać informacje w ekranie reklamowym?

    Na ekranie reklamowym możesz wyświetlać informację, podłączając się poprzez USB lub wysyłając zdalnie zawartość reklamową. To od Ciebie zależy jak często będziesz zmieniał przekaz reklamowy.

Jakie korzyści daje ekran reklamowy?

Ekran reklamowy angażuje interaktywnie Twoich klientów filmami lub obrazami. Wysokiej rozdzielczości obraz HD oferuje możliwość tworzenia przyciągających uwagę wizualizacji.

Ekran reklamowy pozwala cieszyć się świetnym obrazem i głębią kolorów nawet z perspektywy 170 stopni. Papierowe formy przekazu takie, jak ulotki czy gazetki informacyjne cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem, dlatego inwestycja w multimedialny ekran reklamowy może okazać się kluczem do sukcesu w obszarze sprzedaży, reklamy czy promocji.

Ekran znajduje zastosowanie we wszystkich placówkach sprzedaży produktów lub usług.