
DIGITAL SIGNAGE
Ekran reklamowy
Ekran reklamowy jest nowoczesnym narzędziem interakcyjnym oraz marketingowym. Przekazuje zarówno informacje, jak i wizualizację każdego produktu czy usługi, wiążąc w ten sposób idealnie strategię komunikacyjną i produktową firmy z Klientem.
Ekran reklamowy może mieć wymiary dostosowane do potrzeb lub obowiązujących zasad wizualizacji marketingowej w miejscu sprzedaży. Przyciąga swoim designem, prostotą oraz dbałością wykonania.
Ekran reklamowy w liczbach
Redukcji kosztów komunikacji marketingowej
Wzrostu efektywności reklamy
Upliftu sprzedaży
Nasze realizacje
Opinie klientów
Dekorowanie witryn naszych sklepów to przeszłość. Nasi klienci zauważają multimedialane, dynamiczne prezentacje produktów, co wyróżnia nas bardzo na tle pozostałych sklepów.
Zachwyciła mnie ta promocja nowej linii kosmetyków w drogerii. Na jednej ze ścian na ekranach prezentowany był film, w którym mogłam zobaczyć z jak wyjątkowych naturalnych składników są one przygotowywane
Przesyłamy w trybie rzeczywistym aktualne promocje na produkty, które klienci wchodząc do sklepów mogą kupić w ten weekend. Dodatkowo są sklepy, w których możemy zainstalować inny przekaz promocyjny na produkty, które są tam sprzedawane lokalnie. To bardzo ważne szczególnie w okresie świąt czy sezonowych promocji.
Czy ekrany reklamowe są skuteczne?
Zdecydowanie tak. Ekrany reklamowe przyciągają uwagę klientów, wyróżniając się spośród szeregu statycznych form przekazu reklam. Można tworzyć dynamiczne wizualizacje, które zwiększają przeżycia związane z odbiorem komunikatów przez Klientów.
Czy mogę wybrać wielkość ekranu?
Tak, możesz wybrać wielkość ekranu reklamowego stosowną do przyjętej strategii wizualnej miejsca sprzedaży.
Jak zmieniać informacje w ekranie reklamowym?
Na ekranie reklamowym możesz wyświetlać informację, podłączając się poprzez USB lub wysyłając zdalnie zawartość reklamową. To od Ciebie zależy jak często będziesz zmieniał przekaz reklamowy.
Jakie korzyści daje ekran reklamowy?

Ekran reklamowy angażuje interaktywnie Twoich klientów filmami lub obrazami. Wysokiej rozdzielczości obraz HD oferuje możliwość tworzenia przyciągających uwagę wizualizacji.
Ekran reklamowy pozwala cieszyć się świetnym obrazem i głębią kolorów nawet z perspektywy 170 stopni. Papierowe formy przekazu takie, jak ulotki czy gazetki informacyjne cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem, dlatego inwestycja w multimedialny ekran reklamowy może okazać się kluczem do sukcesu w obszarze sprzedaży, reklamy czy promocji.
Ekran znajduje zastosowanie we wszystkich placówkach sprzedaży produktów lub usług.