To, że SelfMaker od lat skutecznie walczy z kolejkami jest faktem powszechnie znanym. Nasze urządzenia samoobsługowe wspomagają obsługę klientów w placówkach handlowych, ale także ośrodkach kultury, takich jak galerie sztuki, kluby, biblioteki. Ich głównym zadaniem jest odciążanie personelu i polepszanie doświadczenia klientów tych punktów usługowych.
Jednak sektorów, których dotyczy problem niewystarczającej mocy przerobowej w stosunku do osób oczekujących na obsługę jest więcej. Dlatego poszerzamy horyzonty i z pełnym zaangażowaniem wchodzimy w kolejny obszar, który potrzebuje #selfevolution w drodze do poprawy obecnej sytuacji, i dalszego rozwoju, a także w celu przeciwdziałania groźnym skutkom pandemii koronawirusa SARS-CoV-2.
Obszarem tym jest rynek związany z szeroko pojętą SŁUŻBĄ ZDROWIA
Kioski do recepcji dla pacjentów są kompletnym i sprawdzonym rozwiązaniem, które znacznie przyspiesza proces rejestracji pacjentów w instytucjach medycznych. Są doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych recepcji, pozwalając na rozładowanie kolejek dzięki podjęciu mniej skomplikowanych zadań, jak umawianie wizyt, weryfikacja i rejestracja pacjentów, obsługa systemu kolejkowego, a także umożliwienie dokonywania płatności za wizyty przy pomocy karty lub kodu Blik.
Rozwiązanie takie podnosi jakość obsługi pacjentów na najwyższy poziom, zapewniając bardzo łatwe i oszczędzające czas funkcje. Działanie oparte na ekranie dotykowym jest intuicyjne i nie wymaga żadnej wiedzy. Co więcej dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo a także słabowidzących. W porównaniu do tradycyjnego biura rejestracyjnego, kioski zapewniają większą prywatność, swobodę i komfort. Automatyzują procesy. Podłączone do systemu informatycznego mogą przekazywać dane pacjentów pracownikom, a także błyskawicznie przesyłać kartoteki pacjenta do danego gabinetu lekarskiego, jednocześnie ustalając kolejkę przyjmowania poprzez system biletowy (numerkowy).
Staranny dobór komponentów i materiałów konstrukcyjnych zapewnia doskonałą jakość wykonania i precyzyjną, bezproblemową obsługę. Możliwość pełnej kustomizacji pozwala na wybór cech wizualnych, sprzętowych jak i funkcji indywidualnie dostosowanych do nawet najbardziej wygórowanych oczekiwań klientów. Dajemy możliwość wyboru rozmiaru ekranu, dołożenia m in. terminalu płatniczego czy drukarki bilecików.
Ujmując to prościej, nasze kioski szyjemy na miarę.

Przeciwko pandemii
Kioski samoobsługowe to rozwiązanie, które sprawdzi się w każdym miejscu obsługi klientów lub pacjentów, bez względu na czas i okoliczności. Jednak na szczególną uwagę zasługują właśnie teraz, kiedy utrzymanie dystansu społecznego oraz bezpieczeństwo epidemiologiczne są wartościami nadrzędnymi. Korzystanie z kiosków niweluje ryzyko zarażenia poprzez bezpośredni kontakt z osobą chorą, co jest szczególnie ważne w miejscach służących ochronie zdrowia, w których spotykają się osoby często słabsze, starsze lub obciążone chorobami.
Zobacz wszystkie rozwiązania SelfMaker wpierające placówki medyczne —> >>> ROZWIĄZANIA COVID-19 <<<