Profesjonalny serwis

Jako firma znajdująca się w samym centrum Polski mamy najlepszą lokalizację, dzięki której nasze ekipy serwisowe bez problemu mogą dotrzeć wszędzie tam, gdzie jest to potrzebne.

​Naszym celem jest spełnianie wymagań każdego Klienta w zakresie wysokiej skuteczności rozwiązywania problemów i dynamicznego przywracania pełnej funkcjonalności dostarczonych urządzeń.

​Zasoby doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów z działu IT umożliwiają m.in. dopasowanie się do standardów systemowych Klienta.

Serwis kiosków samoobsługowych w terenie

Techniczna linia wsparcia Selfmaker rozwiązuje ponad 80% zgłoszeń, które nie wymagają wsparcia lokalnego serwisu technicznego.

Decyduje również o wizycie technika na miejscu zgłoszenia.

Serwis kiosków na godziny

Wykupienie pakietu godzin pracy technika „on site” pozwala na rozszerzenie standardowej gwarancji bez potrzeby wykupowania rozszerzonych pakietów.

Usługa ta wymaga zaangażowania Klienta w celu zabezpieczenia części i zapewnienia ich dostępności w okresie pogwarancyjnym.